Oh.My.God

Ok, så nu ligger jag i sängen efter en relativt lång utekväll. Men den har inte varit messy! Den har varit u-n-d-e-r-b-a-r!!! Jag hade inte fatt i mig mer an kanske en flaska corona förrän det var dags att dra till cluben "sketch", där Kim hade jobbat tidigare. Där var det partaj med bland annat Steve Gerrard, samt några glas champange.

Sedan drog vi vidare till en private club runt hörnet... Och då kom det bästa. En meter ifrån mig står Clive Owen och "festade" med några personer. Kan ni förstå, en av de snyggaste människorna på denna jord står mindre än en meter ifrån mig!? Jadå, några blinkningar blev det till honom och tillbaka ;) Och jag kan lova er, lika snygg är han i verkligheten. Ni vet i svart kostym och vit skjorta... mmm

oohlala, ibland är London allt bra!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Shit va jag hatar dig, min favvo-spelare och min favvo-man på samma kväll! Tur för dig att du inte är här, då jäklar! =P

2009-04-05 @ 12:19:27
URL: http://forortstjej.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahahaha, oooo what a night! ;) SÅÅ stört het var han. yum yum yum. blev lite halvt frozen när jag såg att det var han. ooh my looord!

2009-04-05 @ 12:42:16
URL: http://majalundins.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej Maja! Jag heter Ellen och jag har kommit in på Queen Mary, men jag skulle hemskt gärna vilja fråga någon som vet hur det är att plugga där. Skulle jag kunna få maila dig med lite frågor? Det hade varit jättesnällt!



Hälsningar Ellen

2009-04-06 @ 14:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0