Avkryssat från "att göra"-listan

Drygt en 2.5 månader har gått sedan jag flyttade hem från London. Och drygt en månad har gått sedan jag åkte tillbaka till London för att gå på min Graduation. Jag har därför varit... here we go... arbetslös i en månad UTAN bortförklaring med att jag "fortfarande var student". Nu har jag fått min utbildning och har det med mig i baggaget vart jag än går. Så ja, enda förklaringen till icke existerande jobb är ren lathet.

Men nu så, nu händer det grejer. Allt skrivande och fixandes med CV och personligt brev är klart. Inskrivning på AF är gjort och jag väntar på att Nathan ska skicka de klara och fina documenten till mig så jag kan börja skicka ut ansökningar. JAg ser verkligen fram emot att börja jobba faktiskt. Få en normal rythm i vardagen igen. Och självklart en fast inkomst!!


Här är Flo, jag och Fabi på Graduation day :) De tre musketörerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0