Fredagsmys!

Varfor ska det vara sa svart att skriva ett bra, och framforallt orginellt personligt brev att ha till ens CV. Att forklara migsjalv pa ett papper blir inte direkt en klar beskrivning av hur jag ar i verkliga livet. Visst kan man forsoka, men jag ar en sadan person att jag blir helt blank i huvudet nar jag ska borja skriva.

Hade tankt och satta mig i en park och forsoka skriva om och battra pa mitt brev, men nu har det ju blivit molnigt ute. Varfor finns det inga Starbucks har?? 

Snart slutar nog forhoppningsvis Nathan jobbet dock, da far jag annat att tanka pa. Blir en hemmakvall med sakerligen dvd och nat gott att ata.

xx

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det finns massa Starbucks i London vette du va???? haha Ja saknar dig sa mycket gumman! love ya! xxx

2009-08-25 @ 21:28:56
URL: http://theswedishchick.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Du vet att de fanns massa Starbucks i London va?!?!?! Ja saknar dig massor! Love ya big time! xxx

2009-08-25 @ 21:30:35
URL: http://theswedishchick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0