Arge snickaren

Våra grannar till höger har programmet "Den Arge Snickaren" hos sig för tillfället. Jag har ingen aning om vad det är för program, men det är i alla fall ett omrenoveringsprogram av det jag har forstatt. Sa det ar bilar langst med hela vagen, och stora manicker och filmkameror lite har och var. Det menar alltsa att jag inte kan hoppa runt i hela huset till musik nar jag ar ensam hemma. Vill inte garna att min finfina dansa ska hamna pa film! 

Jag har forresten slagit en deal med pappa. Jag tankte att jag skulle bidra lite till varan utbyggnad. Sa, here's the deal:
- Jag rakar snubbla (vilket ar valdigt realistiskt eftersom det ar mig vi pratar om) pa sladdar och manicker som de har stallt upp
- Jag gor ju sjalvfallet illa mig och de maste pa nagot satt ersatta mig eftersom de inte vill ha dalig press pa sig
- Eftersom de anda haller pa att snickra och renovera om i grannhuset kan de darfor ta varat hus pa samma gang. Piece a cake!

Bra, eller hur?!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0